Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

GYIK

 

Hogyan rendelhetek a Webáruházból?

A megvásárolni kívánt terméke(ke)t tedd a kosaradba, miután kiválasztottad a megfelelő méretet és színt belőle. Menj a fizetés gombra, ahol az alábbi adatokat szükséges megadnod:

Vezeték, illetve keresztnév

E-mail cím

Telefonszám

Szállítási cím (ir. szám, város, utca)

Számlázási cím, amennyiben eltér a szállítási címtől

Válaszd ki a számodra szimpatikus fizetési módot, majd véglegesítsd a rendelést.

A csomag státuszáról folyamatosan értesítéseket kapsz.


Módosíthatom a rendelésemet?
Amennyiben szeretnéd módosítani rendelését azt írásban teheted meg, melyet a sikkmania@gmail.com címre tudsz elküldeni a megrendelés fogadását,
azaz a "feldolgozás alatt" státuszú levél érkezését követő egy napon belül.

Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg a terméke(ke)t?
Futárszolgálattal kézbesítik a termékeket. Általános szállítási idő Magyarországon belül 3-5 munkanap (a csomag feladásától számítva).


Mi történik ha nem vagyok otthon?
A futár a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a Címzett részére.
Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a futár a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről a Kísérőokirat Értesítő részét hagyja hátra, melyen feljegyzi azt a telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a Címzett egyeztetheti.
Amennyiben a Címzett nem él a másodszori kézbesítés időpontjának egyeztetési lehetőségével, a futár a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a futár a terméket vissza szállítja webáruháznak.
 
Kinek és hogyan kell fizetnem?
Utánvétes fizetési lehetőség során a futárnak készpénzben (a megrendelt áru értéke és a csomagküldési díj egyben fizetendő!)

Bankkártyás fizetéskor a webshop átirányít az OTP Simplepay fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.
 Amennyiben előre utalást választottál, kérjük utald át az összeget erre a bankszámlaszámra: 11600006-00000000-93807740

A megjegyzés rovatba feltétlen írd be a rendelésed azonosítóját!!!


Mit tegyek, ha sérült a csomag?
A küldemény átvételekor kérjük minden esetben (a futár jelenlétében!) ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Ha a csomag a szállítás során megsérült, kárfelvételi jegyzőkönyvet is kell, hogy tartalmazzon a küldemény. Ebben az esetben, vagy ha sérült a csomag és nincs jegyzőkönyv a futárszolgálathoz kell fordulni a reklamációval.
A webáruház semmilyen felelősséget nem vállal a szállítás közben esetlegesen előforduló károkért!
Bármilyen probléma esetén kérjük keress emailben (sikkmania@gmail.com) vagy telefonon (+36205417100).
 
Mi tegyek, ha nem megfelelő a méret, vagy nem tetszik a termék?
Megrendelés előtt olvasd el a termékeknél elhelyezett tájékoztató adatokat, hogy a legmegfelelőbb terméket kapd meg és ne legyen méretbeli, vagy egyéb más probléma!
Természetesen a megrendelés során élhetsz a feltétel nélküli elállás jogával.
A szerződéstől az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat, azaz visszaküldheti a terméket. Ebben az esetben az Ön által kifizetett összeget legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatérítjük.

A terméket az eredeti csomagolásában postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheted. A visszaküldés költsége Téged terhel.